Flannel Fleece Coral Blanket Bedding Set Soft Towel Bed Sheet Pillow Silk Blankets for Air Con Room
37 items sold
Item code : 413187872 COPY URL

OlogyFlannel Fleece Coral Blanket Bedding Set Soft Towel Bed Sheet Pillow Silk Blankets for Air Con Room


Customer who recommended this item
415 (Based on 449 reviews)
Customer Satisfaction Score
90%
  • Product 90%/100%
  • Price 90%/100%
  • Delivery 90%/100%
  • Service 90%/100%
Shipping fee is free when purchasing above $69.90 in a cart.
Surcharge can be added according to country.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
  • $29.00
    Add to Cart
  • $28.80
    Add to Cart
  • $37.80
    Add to Cart
  • $9.90
    Add to Cart
  • $19.90
    Add to Cart
  • $48.80
    Add to Cart
  • $25.80
    Add to Cart
  • $19.80
    Add to Cart
  • $15.80
    Add to Cart
  • $18.80
    Add to Cart
  • $12.80
    Add to Cart
  • $9.90
    Add to Cart
  • $15.80
    Add to Cart
  • $25.80
    Add to Cart
  • $38.80
    Add to Cart
  • $7.80
    Add to Cart
  • $5.80
    Add to Cart
  • $8.80
    Add to Cart
  • $48.80
    Add to Cart
  • $18.80
    Add to Cart
  • $9.90
    Add to Cart
  • $32.80
    Add to Cart
  • $28.80
    Add to Cart
  • $54.90
    Add to Cart
  • $5.80
    Add to Cart
  • $12.80
    Add to Cart
  • $19.90
    Add to Cart
  • $15.80
    Add to Cart
  • $9.90
    Add to Cart
  • $14.80
    Add to Cart
  • $8.80
    Add to Cart
  • $24.80
    Add to Cart
  • $28.80
    Add to Cart
  • $8.80
    Add to Cart
  • $7.80
    Add to Cart
  • $38.80
    Add to Cart
  • $19.50
    Add to Cart
  • $6.80
    Add to Cart
  • $10.80
    Add to Cart
  • $28.80
    Add to Cart
  • $2.40
    Add to Cart
  • $14.80
    Add to Cart
  • $25.80
    Add to Cart
  • $7.80
    Add to Cart
  • $9.90
    Add to Cart
  • $8.80
    Add to Cart
  • $7.80
    Add to Cart
  • $6.80
    Add to Cart
  • $28.80
    Add to Cart
  • $12.80
    Add to Cart

No Co-shipping item in shopping cart.
Please select items on the left side panel.

Notice

Subject From Date
Return & Exchange Policy Seller 2016-04-14
Collection & Delivery Timeline Seller 2012-10-18
more
Manufacturer/Place of origin Condition New Product
Shipping From Domestic (Singapore)
Material
Payment Method VISA, MasterCard, JCB Card, PayPal, E-Nets, AXS, Convenience Store, Cash Deposit, Q·account
After sales service Please contact seller or manufacturer service center.
Return/Exchange Pickup & return item by seller (Return shipping company : Qxpress)
Pay on delivery Available
BOOKMARK 1 2 3 4 5 6 7

Photo Review (131)

Customer Photo Review board
Apr 23, 2018
lol*******

Highly Recommend shipping is fast. i was not disappointed.

The color is like bubble pink. The blanket is smooth and soft. Will buy again

Size Option:2. Queen (180cm x 200cm) | Color Option:Pink(+S$2.50) | Gift Wrapping:No

+ Add this option
Apr 11, 2018
kat*******
Apr 08, 2018
Sal*******
Mar 30, 2018
Sal*******

Highly Recommend lovely and as described

my second purchase and items are good with correct sizes :)

Size Option:3. King (200cm x 230cm) | Color Option:Camel(+S$5) | Gift Wrapping:No

+ Add this option
Feb 06, 2018
fir*******

Customer Review (449)

Customer Review board
Rating Feedback Date Written by
Highly Recommend Apr 23, 2018 lol*******
Highly Recommend Apr 18, 2018 Mar*******
netural Apr 14, 2018 sun*******
Highly Recommend Apr 14, 2018 bee*******
Highly Recommend Apr 13, 2018 jam*******
Highly Recommend Apr 11, 2018 kat*******
Highly Recommend Apr 10, 2018 Mar*******
Highly Recommend Apr 08, 2018 Sal*******
Highly Recommend Mar 30, 2018 Sal*******
Highly Recommend Mar 29, 2018 lin*******
Item Q&A(52)
No. Question & Answer Member Date Status
NOTICE Return & Exchange Policy Seller
NOTICE Collection & Delivery Timeline Seller
FAQ Why buy from us? There are 3 reasons: Seller

1. We have a local Warehouse of 2800 s.q. in Singapore. We can provide tailored service catered to your needs via email, SMS, phone call and even face to face at our sales counter. 2. We do take FULL responsibility on all products we sell. Unlike normal online sellers, we can't afford to commit fraud or just disappear whenever there is a big problem. (Sometimes you just have NO WAY to find them!) 3. We have been selling on qoo10 since 2011 with Thousands of Genuine Positive Reviews across a wide range of products for years. We do read and follow up all the reviews and seek for improvement to meet you 100% Satisfaction. For any item not in good condition, you can always contact us for a replacement.

FAQ Where is your Warehouse? How to do "Stock Pickup". Seller

"Ology Warehouse" is located @ 1092 Lower Delta Road #07-04 (S) 169203 Open Mon-Sat 11am-7pm. For Warehouse Pickup or delivery related issue, pls SMS 8425-6347 or email ology.deal@gmail.com. It's a must to present your Qoo10 e-Ticket for pickup. Please refer to the e-ticket for the exact pickup location.

31384356 Measurements lib******* 2018-04-07 Answered
  Dear Sir/Madam,

For the measurements listed of the blanket sizes, is it length x width or width x length?

Thank you.
 

[Re] Measurements
https://www.qoo10.sg/item/OLOGY-FLANNEL-FLEECE-CORAL-BLANKET-BEDDING-SET-SOFT-TOWEL-BED-SHEET/413187872

hi please checked the measurement on our page thanks

 

[Re] Measurements
Dear Sir/Madam,

I have checked but the info page indicates measurements but not which is width or length.

Could you clarify which is which?

Thank you.

 

[Re] Measurements
Single size: 150cm x 200cm
Queen size: 180cm x 200cm
King size: 200cm x 230cm
hi the item was same as standard fleece blankets width is 1cm thanks

30486089 Inquiry for the item from sha**** sha******* 2018-01-18 Answered
  Hi... wondering when u going to stock in brown or grey color blanket?
I had bought so far, green, camel, blue n pink. Waiting for brown or grey color. Tq
 

[Re] Inquiry for the item from sha****
Hello will restock after chines new year thanks

 

[Re] Inquiry for the item from sha****
Oh ok. I will look again . Thanks

 

[Re] Inquiry for the item from sha****
noted with thanks

29991443 Inquiry for the item from sea**** sea******* 2017-12-18 Answered
  Where do I do the pickup?
 

[Re] Inquiry for the item from sea****
Hi, our warehouse is @ 1092 Lower Delta Road #07-04 (S) 169203 Mon-Sat 11am-7pm with your voucher/eticket within 30 days. Thanks so much

28152494 Inquiry related delivery from cub**** cub******* 2017-08-22 Answered
  Secret Inquiry
 

[Re] Inquiry related delivery from cub****
Secret Inquiry

27766560 Inquiry for the item from ali**** ali******* 2017-07-25 Answered
  When will Brown king size coral blanket stock coming in again?
 

[Re] Inquiry for the item from ali****
I'm sorry but the color brown king size coral blanket Item wont restock very soon, but instead you may choose other color by clicking the link below.
Thanks much'!

http://list.qoo10.sg/item/FLANNEL-FLEECE-CORAL-BLANKET-BEDDING-SET-SOFT-TOWEL-BED-SHEET/413187872

27561430 hi ido******* 2017-07-10 Answered
  hi , is my item ready to collect ? and what do i need to print to collect ?
 

[Re] hi
Hi, our warehouse is @ 1092 Lower Delta Road #07-04 (S) 169203 Mon-Sat 11am-7pm with your voucher/eticket within 30 days. Thanks so much

 

[Re] hi
Why i sent sms nobody reply ?? I need book appt to collect today

 

[Re] hi
Hi, our warehouse is @ 1092 Lower Delta Road #07-04 (S) 169203 Mon-Sat 11am-7pm with your voucher/eticket within 30 days. Thanks so much

 

[Re] hi
I thought need to book appointment

 

[Re] hi
you dont need to book an appointment as your item is not under pre order and it is available for self collection in our warehouse more details is shown on your eticket voucher. and operated hours thanks so much.

 

[Re] hi
hi ,why the green color blanket looks so different from the picture green. the one i get frm warehouse is like lime green...

 

[Re] hi
Hi on the photo might be the lighning of the camera. we apologies about that, would you like to come in our warehouse to change the color? if you want to look for other color? please let us know. thanks

 

[Re] hi
Ok wait so there is only one type of green color?

 

[Re] hi
Hi yes there is only one type of green color. which have you been collected thats the green that we have.

 

[Re] hi
I think u shld do an exchange with me at my premise instead of me traveling down again. The color difference is too much whcih is very unfair for me. I bought base on the color on ur website. Hope u uds.

 

[Re] hi
Hi, understand that you purchase it under store pick up. its an SOP that if you any issue of the item you may return or do the exchange in our warehouse. have you checked your item before taking it for collection? we also do hope your kind understanding thanks.

 

[Re] hi
ok i will go down exchange but is it ok u use ur camera to take picture of the blanket color so i can be sure is the color im getting when i go exchange ??

 

[Re] hi
Hi what does you mean of the camera to send a photo?

 

[Re] hi
As in cause the pictures on qoo10 is different from real life. So can u use camera to take the photos of the actual blanket color for me to see ? So i go down and exchange straight away

 

[Re] hi
Will send the photo on your whatsApp please help to checked thanks

27373968 Inquiry for the item from ali**** ali******* 2017-06-26 Answered
  When will Brown queen size blanket be available again?
 

[Re] Inquiry for the item from ali****
Hi we wont restock that color as our supplier run out of this color. how about to take the color camel? thanks

24398567 Regarding product received mag******* 2016-10-28 Answered
  Hi,
My order number is 190379173 and 190379174, a single size (blue) and another Queen size (pink).
I've received the parcel few days ago (not yet confirm delivery). Just opened to find that I've received 2 single size blanket instead of one single and one queen sized blanket. Would it be possible to get a $3 refund? Do advise.

Thanks and Regards,
Gina Goh
 

[Re] Regarding product received
Hi. We are truly sorry about this issue. Yes, we can issue you a partial refund or have your item exchanged. Please let us know so we can arrange for you if needed :) Once again we apologise for this issue and thanks so much for your very kind understanding :)

 

[Re] Regarding product received
Hello!
My mum has already taken it to wash so a partial refund would be fine! :)
Thank you!

 

[Re] Regarding product received
Noted we will proceed to process your partial refund of $3 on your qoo10 account it will show as Qcash in a few business days once the qoo10 management approved. thank you and again we apologies about this.

Policy & Notice